Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 3 maart 2012

Oude letterbak

Met dit project ben ik aan de slag gegaan met een "oude"  letterbak. Als basis heb ik hem helemaal in de gesso gezet en verder alle vakjes opgevuld met designpapier en de randen beplakt met tissuetape. Verder heb ik geprobeerd verschillende technieken toe te passen. Ik heb gebruik gemaakt van crackle paint, distress poeder, glossy accents etc. Het is een mooi stukje nostalgie geworden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten