Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



woensdag 30 mei 2012

12 Tags Tim Holtz "mei"

Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. de 12 tags van Tim Holtz 'mei'.
Ik heb niet alle materialen, maar heb wel zo goed mogelijk geprobeerd de technieken te gebruiken.
Ik heb i.p.v. een tag een kaart gemaakt.
- Op patroon papier stempel 'diva' gebruikt. Patroon papier op het cardstock geplakt.
- De randen bewerkt met distress inkt tea dye en lichtjes over de vouwen met de inktblending tool.
- stempel ingekleurd met distress markers.
- Stans 'sewing room' gebruikt. Bewerkt met distress stains picket fence.
- Daarna bewerkt met crackle paint, laten drogen en daarna met stains bewerkt.
- stukje liniaal opgeplakt, met jute en veilgheidsspeldje.
- bloemen bewerkt met distress embossing ink en daarover utee ultra thick embossing enamel gestrooid en verhit. Dit heb ik meerdere malen gedaan.
- Bottle cap bewerkt met glossy accent.
- Lint gedraaid tot een bloem en vast gezet met 2 knopen.











1 opmerking:

  1. Such a lovely tag. The image you used is so nice and love how you did the dress form. Great colors!

    BeantwoordenVerwijderen