Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 22 juni 2012

Fly away

Om al vast in vakantiestemming te komen....
Deze kaart is gemaakt van Kraft cardstock en 2 verschillende stukken designpapier. 
Verschillende technieken komen hierin naar voren. Waaronder werken met glossy accent en werken met fragments. Alleen had ik deze fragments niet, dus beetje creatief zijn en heb ik transparante sheets gebruikt. 
Dit geeft niet het effect zoals met fragments, maar de techniek kun je wel oefenen. 


Hieronder heb ik de letters bewerkt met paint dabber gold. Laten drogen en de glans krijg je door er met glossy accent over te gaan.


Hieronder de techniek toegepast te gebruiken bij fragments (in mijn geval dus een transparante sheet).
Een stukje cardstock/plaatje  plakken op plak plastic, in een bakje met heet water stoppen. Het moet goed nat zijn. Dan het papier laagje eraf wrijven  en dit weer plakken op een stukje foil tape sheet. Fragments insmeren met glossy accent en op het plaatje plakken. Dit plak je weer op de kaart. Ik heb dus een stukje sheet op het plaatje geplakt. Krijg je niet het zelfde resultaat, maar wel leuk om de techniek uit te proberen! Weer wat geleerd toch!



De kaart bewerkt met perfect pearls voor een glans laag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten