Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 1 juli 2012

Pan Pastels

Gisteren heb ik een workshop gevolgd bij Creabest over Pan Pastels.
We hebben als eerste labels gemaakt van verschillende soorten papier, om zo te ontdekken wat voor effect het geeft. Ook hebben we op labels verschillende technieken toegepast. Erg handig en makkelijk om het er bij te pakken bij het maken van bv. een kaart of project.
Daarna zijn we aan de slag gegaan met het maken van 4 kaartjes met verschillende technieken!
Het was een zeer geslaagde middag!



2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, Gefeliciteerd met je prijs van Anette. Ik heb even op je blog gekeken....je maakt ook aparte kaatjes hoor. Ik zie dat je wel wat volgers kan gebruiken dus ik meld me aan, misschien vind je het leuk om ook bij mij een kijkje te nemen.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, hier ben ik weer....ik wil je aanraden de woordverificatie uit te zetten. De letters zijn niet te lezen en dat houdt bloggers tegen om te reageren. Zo is het bij mij ook gegaan...ik had het niet in de gaten.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen