Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 23 september 2012

Workshop PanPastel met Donna Downey CANDY!!



Donna Downey is een zeer bekende Mixed Media Artist
Op 25 en 26 januari 2013 
geeft Donna Downey workshops bij 
Namens Colourstock, de importeur van PanPastel en 
Creabest mogen we op dit blog een deelname met materialenpakket verloten voor de 
 PanPastel 'From The Heart' workshop die 
Donna op zaterdag 26 januari zal geven.

Ik heb mijn naam gelijk ingevuld, dus duimen maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten