Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



donderdag 15 november 2012

Merry Christmas

Mijn volgende kerst kaartje. 
Leuk om al een beetje in die sfeer te komen. Ik vind het een gezellige tijd. Dit kaartje is gemaakt met pan pastels. Heb bewust eens niet voor de traditionele kleuren gekozen. 
Op de kleine vierkant een stempel gezet met versamark en bewerkt met pan pastels. Met Archival inkt de hulst bladeren en kerstbal gestempeld. Op het grote vierkant de achtergrond ook met versamark bewerkt en daarover heen pan pastels gebruikt.  Alles gemat op kraft en roze cardstock. 
Stempel komt van LOTV. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten