Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



donderdag 27 december 2012

Christmas Daily vervolg

Hallo Allemaal 
De kerstdagen zitten er weer op. Ik hoop dat jullie allemaal gezellige dagen hebben gehad. 
Hier het vervolg van mijn Christmas Daily. Het was leuk om dit boekje te maken. Een soort dagboekje, met allerlei belevenissen, spreuken, overdenkingen, foto's enz. Ik heb verschillende papier soorten en materialen gebruikt. 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 





 Een klein boekje op de pagina verwerkt. Met inspiratie foto's voor de kerst.


De sneeuwpop en sterren zijn gestempeld met een zilveren paint dabber.
                               De rechterblz. is gemaakt van canvas die ik bewerkt heb met acryl verf en foam.
Ook de linkerpagina is canvas en is bewerkt met acryl verf, stempels en stansen.










Dit kaartje heb ik gekleurd met copics. Moet het echt nog leren hoor!
Heb hiervoor een 1e basis cursus gevolgd en nu maar oefenen.
                                                                De linkerpagina is een soort mixed media pagina geworden met patroon papier, verf
pasta, inkt, glimmermist en stempels. Net als de rechterpagina hieronder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten