Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



donderdag 17 januari 2013

Tag Januari 2013

Tag janurari 2013 Tim Holtz: Ondanks dat ik de tags van 2012 nog niet allemaal heb gemaakt, hier al wel vast van januari 2013. Ik vind het altijd weer bijzonder wat Tim Holtz verzint en wat voor techniek erachter zit. Dat vind ik voornamelijk interessant en ook leerzaam natuurlijk. Ik ben niet heel erg van de 'grunge', maar  de technieken en lagen die je moet maken om tot het eind resultaat te komen vind ik wel weer heel leuk. En heerlijk om te werken met inkt, verf enz. Lekker kliederen!



1 opmerking: