Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 3 februari 2013

Hello there....

Toch dit weekend nog gelukt om een kaartje te maken. Het is een kaartje geworden met een doily erop, wat de opdracht is voor de challenge bij Elke kaart een feestje.
Gebruikte materialen: design papier, knoopjes, tag, lint, washi tape en een doily. 


Groetjes Anita




Elke kaart een feestje

11 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en leuk dat je meedoet.

    Groetjes Aletta

    Challengeblog Elke Kaart Een Feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Leuke kaart. Ik vind die frisse kleuren erg leuk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en heerlijk simpel

    leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje. Succes bij de uitdaging. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Anita!
    Gezellig dat je mee doet met EKEF!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie mooi.
    Leuk dat je meedoet bij EKEF.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een hele mooie, stijlvolle kaart geworden! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van elke kaart een feestje!
    groetjes, Moniek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is very pretty! I love the design! Thanks so much for playing along with us over on the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend bedankt voor het mee doen aan de challenge van Elke kaart een feestje met deze mooie kaart Anita!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke CAS doily kaart!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen