Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 15 maart 2013

Cool Birthday

Hoi Allemaal

Eindelijk eens weer een kaartje. Dit kaartje heb ik gemaakt n.a.v. challenge bij dutchcardlovers.
En ook nog maar net op de valreep, want vandaag is de eind datum. Het was een beetje een race tegen de klok, maar het is gelukt. Een leuk verjaardagskaartje om op te sturen naar een jarige job of jet!




4 opmerkingen:

  1. leuk! die vis is grappig! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan....apart wel!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooie kaart geworden Anita.
    Lekker cool!!!
    groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen