Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 26 mei 2013

Gelatos

Hoi Allemaal

Welkom Marion, leuk dat je mijn blog hebt gevonden. 
Wat vind ik het leuk om nieuwe materialen uit te proberen. Vorige week was er een demo dag bij Creabest. Natuurlijk even kijken en dan met niets weggaan, lukt me vaak niet. Heb weer heel wat leuks gezien. Ik had al een aantal gelatos en heb er nog een setje van bij gekocht. Ook demonstreerden ze daar Viva Moddelier creme: prachtig. Dat kon ik ook niet laten liggen. 
Thuis natuurlijk direct aan de slag. Gewerkt met gelatos, en Viva moddelier creme.

Groetjes Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten