Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 28 juni 2013

Life.....

                                                                            Hoi allemaal,

Dit is uit mijn journaling boek en gemaakt met diverse mixed media producten. De achtergrond isgemaakt met spray inkt van glimmermist en collor shine.
Met verschillende maskers heb ik moddelier creme van viva en van shimmerz; texturez paint op aangebracht. Wat een behoorlijk glim gehalte oplevert.
'T was weer lekker kliederen dus!

Fijn weekend allemaal

Groetjes Anita


1 opmerking: