Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 6 juli 2013


Hoi Allemaal 

Vandaag weer een nieuwe challenge bij CFC. Deze keer gaat het om een sketch. Daar kun je alle kanten mee op en je eigen creativiteit wel  in kwijt. Bekijk ook maar eens de kaarten van de andere teamleden. 
Ik heb gebruik gemaakt van wit en zalmkleurig cardstock als basis. Op de label heb ik een stempel met versamark gezet en bewerkt met pan pastel. Alles opgeplakt, en afgewerkt met washitape. Deze keer geen tekst gebruikt, zodat het kaartje voor verschillen doeleinden gebruikt kan worden. 

Groetjes Anita


2 opmerkingen: