Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



maandag 8 juli 2013

MIxed Media

Hoi Allemaal

Een aantal weken geleden een workshop mixed media gevolgd. We hebben het daar over diverse verfsoorten gehad en over kleurgebruik in je projecten aan de hand van het kleuren wiel. Zo ook hoe je, je werk kan organiseren en over het opdoen van inspiratie. Een leerzame dag, waarbij we onder andere aan de slag zijn gegaan met canvas en mixed media producten. 

Groetjes Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten