Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



maandag 12 augustus 2013

Inspire and Create

Hoi Allemaal

Afgelopen weekend nog even er op uit getrokken in Nederland. We zijn in de buurt van Otterlo, Ede geweest. Wat een prachtige omgeving daar. Genieten van de mooie natuur. 
Ik kon de verleiding niet weerstaan en ben daarom ook even een kijkje gaan nemen bij de Craftorij in Ede. Op dat moment net een 'Make&Take". Was erg gezellig en leuk. Heb deze tag gemaakt met de nieuwe 'Fusible fibers en film'.

Groetjes Anita



1 opmerking: