Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



maandag 5 augustus 2013

Your Friendship has touched my Heart

Hoi Allemaal 

Een zonnige dag vandaag, daar hoort ook een zonnig kaartje bij.
Ik heb gewerkt met distress inkt en stempels.  Het was wel even een werkje om de horizon goed te krijgen, maar het is me gelukt. Ben er wel tevreden over!
 Met deze kaart wil ik mee doen aan de cardsandscrap challenge: gebruik een van hun digistempels. 
Fijne dag nog!

Groetjes Anita




2 opmerkingen:

  1. Het is zeker goed gelukt! Mooie kaart, super.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt, Anita.
    Bedankt dat je meedoet met de Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen