Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 29 september 2013

Fab Foil

Hoi Allemaal

Afgelopen week heb ik deze 2 tags gemaakt met fab foil. Wat een prachtig materiaal is dat. 
Ik zag er een filmpje van en was gelijk enthousiast en verkocht.
De 2 tags zijn eigenlijk 'left overs' van mijn Gelliplate.  Met een stempel en versamark  aan de slag. Stempelen en bonding powder er over strooien.  Dit verhitten, folie erover leggen en aandrukken, eventueel nog weer verhitten. Dan voorzichtig het folie eraf halen en je hebt een prachtig effect. De zelfde folie is nog een keer te gebruiken. 
Filmpje: fab foil
Te koop bij: Art Journey

Groetjes Anita



1 opmerking: