Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zondag 20 oktober 2013

A la...Donna Downey

Hoi Allemaal

Vandaag heb ik mijn boekje a la Donna Downey kunnen afmaken. 
Vorige week heb ik een workshop gevolgd bij Scrapdelight en zijn we aan de slag gegaan met allerlei materialen en technieken a la D.D. 
Ontzettend leuk om te doen. Experimenteren met diverse materialen, uitproberen, kliederen, volop genieten. 
Heb het tijdens de workshop niet helemaal af kunnen krijgen, dus vandaag de laatste hand eraan gelegd en dit is het geworden. 

Groetjes Anita





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten