Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 1 november 2013

A la Christy Tomlinson

Hoi Allemaal

Vandaag een berichtje over mixed media. Ik heb me aangemeld voor de mixed media kit bij Scrapdelight. Een keer in de 6 weken geloof ik, krijg je een pakketje toegestuurd met alle materialen erin en via een bestand kun je lezen en kijken wat de inhoud en de opdracht van de kit is. Er zijn in deze winkel verschillende kits waaraan je deel kan nemen. Moeite waard om eens te kijken!
In deze kit stond Christy Tomlinson en haar werk centraal. Daar ben ik mee aan het werk gegaan. Super leuk om te doen. Ik heb een canvas gemaakt en gewerkt met stempels, modeling paste maskers etc. Heerlijk om daar mee bezig te zijn.

Groetjes Anita




1 opmerking:

  1. Hi Anita,
    Congratulations on having your card published in Craft Stamper magazine...I am really flattered that you chose my card as your inspiration.
    Your blog is great too!
    Chrissie Stokes

    BeantwoordenVerwijderen