Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 23 november 2013

Nieuwe Challenge bij CFC


Hoi Allemaal, 

Vandaag start een nieuwe challenge bij Crazy for Cas. Recycle iets op je kaart. Een echte uitdaging dus. Dat was het voor mij ook! Maar er is genoeg inspiratie te vinden op internet en in en rondom het huis en je komt weer op tal van nieuwe ideeën. 
Ik heb een wc rolletje in stukjes geknipt, het wit geverfd met acryl verf. Daarna met lijm spray ingespoten en  bewerkt met poeder sneeuw. Zie op de foto het eind resultaat! 
Kijk voor nog meer leuke ideeën op het blog van Crazy for Cas. Heel veel plezier en succes. 

Groetjes Anita


3 opmerkingen:

  1. Je moet er maar opkomen zeg! Echt super leuk gedaan!

    wij wensen je een fijn weekend toe :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje. Heel mooi en toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet er maar opkomen! Gaaf gedaan hoor.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen