Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



dinsdag 10 december 2013

Joy

Hoi Allemaal

Gelijk nog maar een berichtje plaatsen. Deze keer een kaart gemaakt. Wat zie je veel prachtige kaarten voorbij komen op het internet. Wat een creativiteit en zoveel inspiratiemogelijkheden. 
Met deze kaart wil ik graag meedoen met de Challenge van: CAS on Sunday.
Ik hoop dat deze Cas genoeg is, anders hoor ik het graag. 

Groetjes Anita



5 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi! Zo zie je maar hoe mooi eenvoud kan zijn.
    Hoe heb je dit gemaakt Anita, ik wil dit ook eens proberen .... als ik de juiste materialen heb natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi
      Dank je! Ik heb een template/stencil en spray gebruikt.
      Sneeuwvlok gestanst+ zilver gespoten en de tekst joy gemaakt met een bubble cap. En alles opgeplakt op cardstock wat ik zilver heb gespoten.

      Verwijderen
  2. Heel erg gaaf zeg!! super!

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW!! What a cool card!! :) Thanks for playing with us at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele aparte kaart hoor en leuk op de foto gezet. Bedankt vo r je deelname aan CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen