Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



maandag 24 maart 2014

Prima Weekend

Hoi Allemaal

Een paar weken geleden, gaf  Scrapdelight een "prima weekend". Je kon je voor een aantal workshops in laten schrijven. Dat liet ik me natuurlijk niet aan me voorbij gaan. 
Ik heb me ingeschreven op 2 workshops a la Finnabair. 
We zijn met een heel aantal materialen en technieken aan de slag gegaan. Het was zo gezellig en leuk. De tijd is omgevlogen. Weer heel wat bijgeleerd over diverse producten, materialen en technieken. 
Thuis gekomen: moe maar voldaan, mijn projecten afgewerkt. Ik had ze nog niet op m'n blog gezet, dus bij deze. Ook al is het niet helemaal mijn stijl. Ik vind het wel heel gaaf om dingen uit te proberen en nieuwe technieken te leren. En dat is in dit geval zeker gelukt. 

Groetjes Anita



1 opmerking: