Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 13 september 2014

Project life cards

Hoi Allemaal

Vandaag toch een beetje mixed media, maar dan anders. Ik heb kleine kaartjes gemaakt voor op een layout, in een album, noem maar op. De kaartjes zijn gemaakt met sprays en verf. Ik heb gewerkt met stenils + stempels en afgemaakt met diverse embellishments. Op deze manier kun je kijken welke kleur het beste bij je project past en met een uniek resultaat! 

Groetjes Anita







2 opmerkingen: