Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 27 maart 2015

Rise and Shine

Hoi Allemaal 

Deze keer weer  een kijkje in mijn art journal. Ik had een aantal producten van Finnabair besteld en kon daar nu mee lekker aan de slag. Geweldige kleurtjes die micro beads, glitters en poeders. Super mooi! 
Als basis ben ik begonnen met gesso. Daarna heb ik een stencil gepakt en modeling paste om reliëf aan te brengen. Vervolgens kwamen er diverse kleuren sprays te voorschijn. 
Ook heb ik diverse stempels, stukjes washi tape gebruikt. En natuurlijk glitters en beads.

Groetjes Anita





Geen opmerkingen:

Een reactie posten