Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



vrijdag 22 mei 2015

DUO Mixed Media

Hoi Allemaal

Wat is het toch super leuk om aan de slag te gaan  met allerlei producten en materialen. Een beetje experimenteren hoort daar natuurlijk bij. Het leuke ervan vind ik dat je niet  precies weet hoe het gaat worden.  Deze keer laat ik jullie 2 projecten zien nl: een mini canvas en een layout. Waarom is dit een duo Mixed Media?
Ik heb voornamelijk de zelfde materialen en producten gebruikt. Ook qua kleurstelling ligt het dicht bij elkaar. 
Hieronder een aantal foto's van beide projecten.
Bij deze wil ik meedoen met de challenge van: Cards en Scrap: Mix your Media's.


Groetjes Anita













4 opmerkingen:

  1. Mooi duo, met geweldige technieken gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er echt geweldig Mixed-media uit zeg, mooi gedaan...

    Bedankt voor het meedoen aan de SUPERCHALLENGE van Cards&Scrap.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Anita,
    wat een geweldige werkstukken, heel erg mooi! Voor het blad Cards & Scrap zou ik graag even contact met je opnemen, zou je me willen mailen via k.thybaut@uitgeverijscala.nl?
    Groeten,
    Karin
    redactie Cards & Scrap

    BeantwoordenVerwijderen