Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



maandag 8 juni 2015

It's the little things......

Hoi Allemaal

Een pagina gemaakt uit mijn art journal. Een tijdje geleden is er een Facebook groep gestart van Finnabair & Friends  - open studio. Waarin allerlei projecten te zien zijn op het gebied van mixed media en art journal. Het creatieve team van Finnabair heeft verschillende technieken laten zien op het gebied van het maken van achtergronden: Finnabair & Friends. Via de Facebook groep is er een challenge gaande om ook zelf aan de slag te gaan. Deze art journal pagina is daarop geïnspireerd. 

Groetjes Anita




1 opmerking:

  1. Oh my ! this is wonderful, mixed media heaven, textured and colored so perfectly ! Love it, thank you for sharing. Delighed you have been inspired by my journal pages. Love, Marta xx

    BeantwoordenVerwijderen