Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 4 juli 2015

Stuur wiel


Hoi Allemaal

Het is leuk als je gericht aan een opdracht kan werken Dan ga je met een bepaald doel aan de slag. Ik heb me laten inspireren door een voorbeeld wat ik had gezien van een stuurwiel. Dit stuurwiel is van van mdf. Ter voorbereiding heb ik het eerst bewerkt met gesso. Daarna sprays en pigment poeders gebruikt. Alles goed laten drogen. Met een masker en modeling paste reliĆ«f aangebracht. 
Op zoek naar verschillende bij elkaar passende embellishments om te komen tot een mooi geheel. Als laatste de tekst en foto erbij om het helemaal af te maken. 

Goed weekend allemaal!

Groetjes Anita





1 opmerking:

  1. Oh waaaauw Anita!! Wat een ontzettend mooi stuur wiel!!! Ik heb er ook een gemaakt. Maar de mijne erg rustig gehouden. Te rustig... Want als ik dan hier na kijk dan trek ik mijn neus een beetje (lees enorm) op bij de mijne! Echt helemaal fantastische en zoveel details. Ik kan erna blijven kijken! En dan een schattige baby foto in het midden...Wauw, wauw, wauw!!! Een hele dikke 10 voor jou Anita!!

    Zonnige groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen