Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



maandag 21 september 2015

Midori

Hoi Allemaal

Via Pinterest kwam ik verschillende sites tegen over Midori's. Wat is een Midori en hoe maak je het? 
Er zijn verschillende YouTube filmpjes die daar duidelijk uitleg over geven. Dus ik kon het niet laten om daar zelf ook mee aan de slag te gaan. Het kan gemaakt worden van verschillende materialen. Ik heb gekozen voor vilt. Het is ontzettend leuk om te doen en niet heel moeilijk. Gewoon goed de aanwijzingen volgen die beschreven staan op een van de sites.
Ik heb 3 verschillende boekjes gemaakt. Deze Midori wil ik graag gebruiken als een soort planner. Dus heb ik een 'maandplanner' gemaakt en een week agenda voor het jaar 2015/2016. Als laatste heb ik  een boekje gemaakt waar ik aantekeningen in kan maken of  wat ik absoluut niet moet vergeten. Deze 3 boekjes passen er allemaal in. Zo heb ik alles bij de hand. 
Ik ben er ontzettend blij mee en maak er veel gebruik van! 

Groetjes Anita









Geen opmerkingen:

Een reactie posten